Sunday, February 14, 2010

Skummelt :S !!!


(bilde fra google)
Starter innlegget med å si happy valentines day, og grattis med dagen Kristina<33

Men til overskriften. Nå er det tørketid i Ghana, men likevel regner det som om det er regntid. I natt våknet jeg av at strømmen gikk, det tordnet og lynet + at regnet bare hølja ned. Lynet var så stærkt at i førstninga trodde jeg det var strømmen som halvt kom tilbake. Jeg fikk ikke sove så i hele natt og telte hvor mange km unna lynet var. Jeg fant ut i løpet av natta at jeg tror mere på klimaendringer nå enn det jeg gjorde før.

Hva med deg, tror du på klimaendringene?

-Sandra-

3 comments:

  1. Flott Blogg, jenter! Spennende å følge med på det dere opplever!
    ps konserten fredag gikk fint - men The Pumas savner gitaristen sin :-)

    ReplyDelete
  2. Hei Sandra : - )
    Hørtes litt creepy ut d med lynet :S
    Her er det -1 grad og kjempe fint vær.
    I fire tiden skal jeg og ina i bobbbakken og ake : - )
    Håper du trives i Ghana
    Savner deg!
    Kos fra Thea

    ReplyDelete
  3. Hei håper ikke dere blir truffet av lynet
    Hørtes litt skummelt ut, men spenende med mørketid.
    Her blir det lysere og lysere for hver dag
    xD ;P
    Johannes fra 7B

    ReplyDelete