Sunday, May 30, 2010

Intervju med Lotte

Vi har hatt et lite intervju med Lotte om hvordan det blir å få besøk fra Ghana og hvordan det er å ha brevvenner fra andre siden av jorden.
Her er Lotte:


Theresa spør:
Hvordan blir det å få besøk fra Ghana?

Lotte svarer:
Jeg gleder meg veldig til å få besøk av brevvenner i Ghana!!
Det blir så utrolig gøy!!! Det er så gøy å tenke på at det faktisk kommer noen fra den andre siden av jorden for å besøke oss!

Theresa spør:
Hva er det første du skal si når de kommer?

Lotte svarer:
Jeg tror jeg kommer til å bli litt sjenert, men ettervært kommer jeg sikkert til å begynne å snakke litt og spørre de om hvordan det er å bo i Ghana.

Theresa spør:
Syntes du det er dumt at det bare er ei som kommer som er på din alder?

Lotte svarer:
Ja jeg syns jo det hadde vært veldig moro hvis det kunne kommet flere, men sånn ble det.

Theresa spør:
Har du lyst til å dra å besøke de i Ghana en gang, og tror du du får lov av foreldrene dine?

Lotte svarer:
Ja det vil jeg UTROLIG!!
Jeg vet allerede nå at jeg får lov.

Theresa spør:
Hvordan er det å ha brevvenner fra Akosombo(Ghana)?

Lotte svarer:
Det er så utrolig moro å ha noen fra andre siden av jorden til å snakke med seg på brev!!
Det må vi ikke slutte med!

Ok, takk for at du tok deg tid til å bli intervjuet!
Lykke til med besøket!


-Theresa(AbenaII)-Lotte(4A)



No comments:

Post a Comment